خبرنگاران کتاب

خبرنگاران کتاب

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفان جایگاه نمایشگاه بین المللی تهران را رفیع خواند و گفت: دستیابی نمایشگاه کتاب تهران به دومین رده استانداردهای بین‌المللی با استفاده از تفکر بسیجی رخ داده است.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: بودجه طرح خدمات حمایتی از دانش آموزان استثنایی از سال 94 تا نیمه سال 95، 7 میلیارد تومان بود که این بودجه امسال به 10 میلیارد تومان می رسد.
چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 14:01

پای موزه عبرت به نمایشگاه کتاب باز شد

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سی امین دوره برگزاری خود، با ایجاد غرفه موزه عبرت، فضای تازه ای تجربه می کند.
رییس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بخش عربی سالن ناشران خارجی نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده «قصه های مجید» با حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب گویا، ظرف مناسبی برای مطالعه افراد روشندل و یا دوستانی است که مدام در حال سفر هستند
مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: این بنیاد برای ترجمه تولیدات علمی آستان های مقدس امام رضا(ع)، احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) و حضرت معصومه (س) به زبان های مختلف آمادگی کامل دارد.
با گذشت 12 روز از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، وضوح هرچه بیشتر مواضع، برنامه ها و دیدگاههای نامزدها زمینه مناسبتری را برای به بوته نقد گذاشتن آن از سوی مخاطبان فراهم آورده است. امری که ظرف 24 ساعت گذشته نمود بیشتری یافته است.
معاون وزیرارشاد و رئیس نمایشگاه کتاب تهران از برخورد بدون اغماض با هرگونه نقد کردن بن کارت های الکترونیک خرید کتاب در سالن های نمایشگاهی خبر داد و گفت: تاکنون با 19 غرفه برخوردشده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زاهدان گفت: 18 هزار خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید تجهیز و تعمیر و سه هزار و 500 خانه بهداشت نیز ساخته و بهره برداری شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برافراشته شدن پرچم پایتخت کتاب ایران در بوشهر را افتخار مردم، کشور و نظام دانست.
صفحه8 از1888

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار