یکشنبه, 27 تیر 1395 ساعت 16:19

امكان دسترسی به كتاب تاریخ رویان اثر اولیاءالله آملی فراهم شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوع "ایران"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : تاریخ رویان

  • پدیدآورنده : اولیاءالله آملی

  • منبع اصلی (ناشر) : بنیاد فرهنگ ایران

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    تاریخ رویان مشخصات کتاب: سرشناسه : اولیاء الله، محمدبن حسن، قرن 8ق. عنوان و نام پدیدآور : تاریخ رویان/ تالیف مولانا اولیاآالله آملی؛ به تصحیح و تحشیه منوچهر ستوده. مشخصات نشر : تهران: بنیاد فرهنگ ایران، 1348. مشخصات ظاهری : بیست و هشت، 261 ص. فروست : انتشارات بنیاد فرهنگ ایران؛ 64.منابع تاریخ و جغرافیای ایران؛ 22. شابک : 300 ریال یادداشت : کتابنامه به صورت زیرنویس. یادداشت : نمایه. موضوع : رویان -- تاریخ شناسه افزوده : ستوده، منوچهر، 1292 - ، مصحح شناسه افزوده : بنیاد فرهنگ ایران رده بندی کنگره : DSR2049 /ی87الف8 1348 شماره کتابشناسی ملی : م50-1480 عناوین اصلی کتاب شامل: فهرست مطالب ؛ سرآغاز؛ مقدمه ؛ [پیرامون] تاریخ رویان ؛ سرگذشت مولانا اولیاء اللّه آملی مؤلف تاریخ رویان ؛ [پیشگفتار]؛ مقدمه در فواید علم تاریخ ؛ باب اول در ذکر ابتدای عمارت رویان و استنداری «1» و کیفیت آن بدان قدر که معلوم شده است بر قا [عد] تی که بهاء الدین محمد کاتب در تاریخ طبرستان یاد کرده است.؛ باب دوم در ابتدای مقام ملوک استندار در رویان و مدت ایالت ایشان در آنجا و کیفیت تملک و تسلط در این ولایت:؛ باب سیوم در استیلای حکام بیگانگان در رویان از نواب و خلفا و سادات علویه و داعیان:؛ باب چهارم در تصحیح نسبت ملوک استندار بدان قدر که به ما رسیده است بر طریقه علمای انساب و انتماء ایشان با ملوک جهاندار که بعضی سلاطین با تمکین بوده اند که در ممالک مستقل [60] و در پادشاهی مستبد بوده اند و بعضی ملوک اطراف و مشار الیه روزگار خود بود [ه اند] که هیچ وقتی از ایالت ملکی یا از حکومت طرفی خالی نبودند.؛ باب پنجم در ذکر ملوک گذشته و بعضی از سرگذشت ایشان علی حده، بدان قدر که معلوم شده است، نبشته شود. ان شاء اللّه تعالی.؛ باب ششم در ذکر ملوک که در این مدت صد سال و کمابیش بوده اند و بعضی از احوال ایشان بر سبیل ایجاز و اجمال گفته شود.؛ [باب هفتم] [در شرح حال باقی ملوک عزت انصارهم و ذکر وقایع ایشان. «1»]؛ [باب هشتم] [در ذکر واقعه مازندران و انقلابی که حادث شده تا اکنون.]؛ [خاتمه کتاب]؛ تعلیقات، استدراکات، تصحیحات ؛ تعلیقات و تصحیحات استاد عبد الحمید بدیع الزمانی که به خواهش مصحح نوشته اند؛ فهرست کتاب شامل نامهای: کسان- آبادیها- تیره ها و طوائف و حرف- کتابها

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 735 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار