چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 12:40

سازمان فرهنگ ظرفیت فرهنگی درون جامعه را با خارج پیوند می‌دهد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کتابخانه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ظرفیت تولیدکننده فرهنگی درون جامعه را با بایسته‌های خارج پیوند می‌دهد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام سید علی عماد، رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه این سازمان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اهداف بلندی را پیگیری می‌کند که هم از لحاظ عمق و هم از نظر گستردگی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: برای جمهوری اسلامی ایران که یک نظام فرهنگ‌بنیاد است، خیلی مهم است که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با برنامه عمل کند. این سازمان با فعالیت‌های خود اقدامات خوبی را در پهنه فرهنگی جهان رقم می‌زند و ظرفیت تولیدکننده فرهنگی درون جامعه را با بایسته‌های خارج پیوند می‌دهد.

عماد در پایان تأکید کرد: متن فرهنگی تولیدشده در داخل کشور باید با زبان فرهنگ ملل همخوانی داشته باشد تا بتواند خود را به جهان عرضه بدارد.

بنا بر اعلام این خبر، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز 12 اردیبهشت در شهر آفتاب تهران افتتاح شد و تا 23 اردیبهشت ادامه دارد. سالن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نمایشگاه در بازار جهانی کتاب واقع شده است.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

a1 326261

اطلاعات تکميلي

خواندن 1677 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار