یکشنبه, 07 آذر 1395 ساعت 09:56

چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در دی ماه برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
چهاردهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازدانشگاه صنعتی شریف، چهاردهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت در دو بخش علمی- کاربردی و علمی- پژوهشی و با محوریت «ارتقای نظام های مدیریتی در سازمان های ایرانی همسو با اقتصاد درونزا و برونگرا» تدارک یافته است.
در بخش علمی- کاربردی کنفرانس، مباحث متعددی همچون ارتقای قابلیت های سازمانی در تولید و ارائه خدمات و همچنین قابلیت های مورد نیاز در تعاملات بین المللی مرتبط با نیازهای کاربردی سازمان های ایرانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
همچنین در بخش علمی- پژوهشی، کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی، رهبری و رفتار سازمانی، مدیریت مالی، مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک و رقابت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان، اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت، حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی و کارآفرینی از جمله محورهای تخصصی این کنفرانس هستند.
براساس برنامه زمان بندی شده، بخش علمی- پژوهشی چهاردهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت در روزهای اول و دوم دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و زمان اجرای بخش علمی - کاربردی کنفرانس نیز از 6 تا 8 دی ماه خواهد بود که با عنوان گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.
سخنرانی استادان مهمان از دانشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه مقالات برگزیده، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی، نمایشگاه کتاب مدیریت، پنل‌ها و میزگردهای تخصصی، ارائه تجارب مدیریتی موفق سازمان‌های کشور و برگزاری نمایشگاه تخصصی از جمله برنامه های پیش بینی شده در چهاردهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت است.
برگزاری کنفرانس مطابق با استانداردهای علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، حضور در کارگاه‏ های آموزشی اساتید برجسته مدیریت کشور، آشنایی و ارتباط با جامعه اساتید و متخصصان مدیریت کشور، آشنایی با چگونگی پژوهش در مدیریت و مقاله نویسی و اطلاع از طرح ‏های پژوهشی سازمان‏های کشور و امکان برقـراری ارتباط و تعریف پروژه‏ های پژوهشی، اعطای گواهینامه از سوی دانشگاه صنعتی شریف به تمام شرکت‏ کنندگان از جمله مزایای حضور در این کنفرانس عنوان شده است.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.irimc.com مراجعه کنند.
علمی**1055**1440
دریافت کننده : زینب کارگر ** انتشار: گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید
irnaelm@
https://telegram.me/irnaelm

اطلاعات تکميلي

خواندن 981 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار