چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 31 شهریور 1395 ساعت 18:45

اردوی های جهادی به یک فرهنگ تبدیل شده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، با بیان اینکه اردوهای جهادی یک حرکت بی نظیر اجتماعی است گفت: اردوهای جهادی به یک فرهنگ تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت السلام والمسلمین محمد محمدیان عصر امروز چهارشنبه درهمایش بدون منت» درمحل پاتوق خبربسیج افزود: امروز گروه های کوچک می توانند کارهای بزرگی انجام و امیدهای بزرگی در دل افراد روشن کنند که نباید از این ظرفیت ها و لحظات غافل شد.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی به دنبال این هستند تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج دهند، اظهارکرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اصلی ترین مأموریت اردوهای جهادی رفع محرومیت وتسری گفتمان اقتصاد مقاومتی در بین مردم هست.
محمدیان افزود: ما می توانیم تهدیدات را نسبت به عدم باور به اقتصاد مقاومتی از بین ببریم و خودباوری را به مردم انتقال دهیم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، با بیان اینکه دردین مبین اسلام و فرهنگ غنی ما بر رعایت کرامت و حرمت انسان بسیارتاکید شده است، افزود:حمایت و کمک به یک انسان مانند احیا همه انسان ها است که اگر کسی به یک انسان ظلم کند انگار به همه انسان ها ظلم کرده است.
محمدیان درادامه بیان کرد: خدمت به انسان های در روستاهای دورافتاده و مناطق دور کشور توسط کسانی که حتی هیچ اسمی از این افراد در هیچ جا مطرح نمی شود بسیار ارزشمند است و این خدمات به همه انسان ها محسوب می شود.
وی حضور مسوولان در مناطق محروم را موجب لمس کردن مشکلات مردم از نزدیک دانست و گفت: بنده به مسوولان اردوهای جهادی پیشنهاد می کنم ازمسوولان کشوری برای بازدید از مناطق محروم دعوت کنند تا مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.
همزمان با ششمین سالگرد دیدار رهبرمعظم انقلاب با گروه های جهادی سراسرکشور درمراسمی با نام (بدون منت) ازسوی جبهه جهادی منتظران خورشید از کتاب احمد فداله با محوریت فعالیت های اردوی های جهادی نیز رونمایی شد.
اجتمام/1996/1724 خبرنگار: احسان صادقی - انتشاردهنده: حسین فتح الهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 889 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب