چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 19:31

رونمایی 900 اثر تصویرگری کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 900 اثر از 350 تصویرگر حوزه کودک و نوجوان در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی می شود.
به گزارش عصر چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، گروهی از تصویرگران ایرانی از استان­ های مختلف کشور در طول برگزاری نمایشگاه آثار خود را در معرض دید ناشران، کودکان و نوجوانان و خانواده ­های آنها قرار می­ دهند. این آثار در ضلع شمالی مصلی امام خمینی (ره) تهران و ابتدای غرفه 24 در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

این آثار که برای اولین بار مشارکت فعالانه تصویرگران و نمونه بهترین آثار این حوزه را به تصویر می­ کشد، با هدف افزایش تعامل ناشران و تصویرگران با گروه­ های هدف از جمله کودکان و نوجوانان انجام می­شود.

این بخش از نمایشگاه فرصت بی­ نظیری است برای آشنایی ناشران با توانایی­ های بسیاری از تصویرگرانی که هنوز آثارشان تاکنون در معرض دیده شدن، نقد و بررسی قرار نگرفته است.

همچنین اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در اطلاعیه ای ابراز امیدواری کرده است این حرکت نو عرصه­ای برای بروز خلاقیت­ های زیبای تصویری در کتاب­ های کودک و نوجوان فراهم آورد.

بخش کودکان و نوجوانان بیست­ وهشتمین نمایشگاه بین ­المللی کتاب تهران از امروز تا 26 اردیبهشت ماه در سالن­ های 22 تا 25 میزبان علاقمندان به کتاب کودک است.

فراهنگ **7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1250 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار