سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 20:40

کارگاههای «سند شناسي» و «نمايه سازي» در کتابخانه ملی یزد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  كارگاه هاي آموزشي «سند شناسي» و «نمايه سازي» توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، به مناسبت بزرگداشت 19 ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب" سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در نظر دارد كارگاه هاي آموزشي " سند شناسي و نمايه سازي " را برگزار نمايد.

 

محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در اين زمينه گفت: سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت  19 ارديبهشت"روز اسناد ملي و ميراث مكتوب" و در راستاي ارتقاي سطح آگاهي و دانش افزايي تخصصي پژوهشگران اسناد،  مسئولين اسناد و مدارك و بايگانهاي ادارات استان، اساتيد، دانشجويان و ساير علاقمندان  كارگاه هاي آموزشي" سند شناسي" و" نمايه سازي " را با تدريس اساتيد مدعو از سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران به صورت كاملاً رايگان، در تاريخ سه شنبه 22/02/94  از ساعت 8 الي14 در سالن آمفي تاتر بنياد ملي نخبگان واقع در بلوار دانشجو  برگزار نمايد.

 

علاقمندان در صورت تمايل به ثبت نام در اين كارگاه ها مي توانند با شماره تلفن3-6202501 داخلي 12 تماس حاصل فرمايند.

 

سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد به عنوان يك نهاد پژوهشي، آموزشي و فرهنگي پيش از اين نيز كارگاه هاي آموزشي حافظه جهاني يونسكو، آشنايي با خطوط قديمه، آموزش سياق، مديريت اسناد الكترونيكي با تكيه بر اتوماسيون اداري و همايش هاي مانند سلسله گفتگوهاي يزد شناسي و ... را با حضور اساتيد  و سخنرانان متخصص كشور و استان برگزار كرده و مورد استقبال فرهيختگان،  علاقمندان، دانشجويان، اساتيد دانشگاه و .... واقع شده است.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1406 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار