سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 15:45

نمایشگاه کتاب تهران یک روز پیش از آغاز فعالیت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران در حالی فردا (چهارشنبه) برای بازدید عموم دایر می شود که ناشران برای آماده سازی مراحل پایانی غرفه های خود به تلاش خود افزوده اند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز با حضور و سخنرانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در مصلی تهران گشایش یافت.

غرفه داران یک روز پیش از آغاز بازدید عمومی به تکاپوی خود افزوده اند تا ساعت 10 صبح فردا این مکان برای بازدید عموم مردم آماده شود.

هم اکنون برخی از غرفه ها کتاب های شان را چیده و برای بازدید عموم آماده کرده اند در حالی که برخی دیگر سرگرم چیدمان غرفه و تزیینات اولیه هستند.

تجمع نیروهای باربر، خودرو های باری و ترافیکی که توسط این افراد در محوطه بیرونی مصلی ایجاد شده نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند.



** نمایشگاه فردا آماده است

به هر حال نمایشگاه می بایست برای فردا ساعت ده صبح آماده باشد این را سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران می گوید.

وی ادامه داد: معمولا روز های اول نمایشگاه نیز برخی از غرفه ها خود را تجهیز نهایی می کنند که در همه نمایشگاه ها این امر عادی است.

جعفری ادامه داد که درهای مصلی برای رعایت حال غرفه داران تا فردا صبح یکسره باز است.

از طرف دیگر در محوطه بیرونی نمایشگاه اسقرار نیروهای امدادی از قبیل نیروهای آتش نشانی و اورژانس که نخستین گروه های استقرار یافته در نمایشگاه هستند، موقعیت سنجی و آمادگی خود را با انجام مانور اعلام می کنند.

یکی از نیروهای امدادی حاضر در محل نمایشگاه گفت: نقشه ریزپهنه بندی محدوده عملیاتی مصلی امام خمینی (ره) با هدف به حداقل رساندن زمان عملیات مقابله با حوادث و امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان احتمالی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طراحی شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت ماه جاری در مصلی تهران برای بازدید عموم دایر است.

فراهنگ**1497 ** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1306 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار