دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 ساعت 16:08

تقدیر از دکتر فتاحی، هویت بخش علم اطلاعات در خراسان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دکتر رحمت‌الله فتاحی، استاد دانشگاه فردوسی مشهد در اختتامیه دومين دوره جشنواره «ما مردم مشهد» به‌ عنوان یکی 10 شخصیت فعال در حوزه هویت شهر مشهد مورد تقدیر  قرار گرفت.

 

به گزارش لیزنا، این جشنواره در چهار محور دانشگاهیان و طلاب، دانش آموزان و فرهنگیان، بخش حرفه‌ای و عموم شهروندان، با محوریت بخش‌های عکس، اسناد تاریخی، خاطره، شعر، داستان و داستانک، مقاله و پژوهش، فیلم کوتاه و مستند، پویانمایی در خراسان رضوی واقع در بوستان وحدت، پارک وحدت مشهد برگزار شد.

 

فرهنگ‌سرای شهر بهشت دومین دوره این جشنواره را باهدف تقدیر از عناصر هویت‌زا، تولید و انتشار مجموعه‌ای از آثار برگزیده، تشویق مردم به مستند‌سازی، حفظ و نگهداری از خاطرات خود، جمع‌آوری آثار هویتی ارزشمند مردم مشهد در قالب‌های متنوع، شناسایی افراد مستعد و خلاق شهر، برگزار کرد.

 

مراسم اختتامیه جشنواره ما مردم مشهد با حضور صولت مرتضوی شهردار مشهد و وحید جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در روز 5 شنبه  10 اردیبهشت‌ماه از ساعت 5تا7  بعد از ظهر در آمفی تاتر پارک وحدت مشهد برگزار شد. در این مراسم از 10شخصیت فعال در حوزه هویت شهر مشهد تقدیر شد.

 

دکتر رحمت‌الله فتاحی، یکی از استادان نمونه و اثرگذار جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی است. این تقدیر باعث افتخار جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی خراسان است، که در میان عناصر مهم شهر مشهد ایشان به‌عنوان هویت‌ساز این شهر انتخاب‌شدند.

 

دکتر رحمت‌الله فتاحی استادی است که با بیش از 40 سال خدمت در رشته، اندیشه‌های علمی خود را در قالب کتاب و مقاله و نیز فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و حرفه ای به جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران عرضه نموده است. 

 

 

گزارش: عطیه باغستانی تجلی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1466 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار