چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 05 مهر 1395 ساعت 13:17

نسخه تمام متن (full text) كتاب شرح وظایف مدیران و عوامل خدماتی (1376) اثر مرکز تحقیقات حج با امكانات تحقیقاتی فراوان منتشر شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوع "علوم اجتماعی"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : شرح وظایف مدیران و عوامل خدماتی (1376)

  • پدیدآورنده : مرکز تحقیقات حج

  • منبع اصلی (ناشر) : مشعر

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • تعداد صفحات : 123

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    شرح وظایف مدیران و عوامل خدماتی (1376) مشخصات کتاب: نام کتاب: شرح وظایف مدیران و عوامل خدماتی( 1376) نویسنده: مرکز تحقیقات حج موضوع: مباحث اجتماعی و سیاسی زبان: فارسی تعداد جلد: 1 ناشر: نشر مشعر مکان چاپ: تهران سال چاپ: 1376 نوبت چاپ: 1 ص:1 عناوین اصلی کتاب شامل: اشاره؛ مقدمه ؛ فصل اول: آشنایی با بخشهای مختلف سازمان ؛ فصل دوم: ضوابط و شرایط گزینش عوامل خدماتی ؛ فصل سوم ثبت نام دواطلبان سفر؛ فصل چهارم: وسایل انفرادی و مسائل رفاهی ؛ فصل پنجم: مسائل پزشکی و حوادث ؛ فصل ششم: امداد گمشدگان ؛ فصل هفتم: تأمین و حفظ سلامت حجاج

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1025 دفعه
    خبرنگاران کتاب

    آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب