یکشنبه, 21 شهریور 1395 ساعت 13:09

نسخه الكترونیكی و دیجیتال كتاب جامع مفیدی جلد 1 اثر محمد مفید مستوفی بافقی تولید شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 4 جلد به زبان فارسی در موضوع "ایران"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : جامع مفیدی جلد 1

  • پدیدآورنده : محمد مفید مستوفی بافقی

  • منبع اصلی (ناشر) : اساطیر

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 4

  • جلد حاضر : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    جامع مفیدی جلد 1 مشخصات کتاب: سرشناسه : مستوفی بافقی، محمد مفید بن محمود، قرن 11ق. عنوان و نام پدیدآور : جامع مفیدی/ تالیف محمدمفید مستوفی بافقی؛ بکوشش ایرج افشار. مشخصات نشر : تهران: اساطیر، 13 - مشخصات ظاهری : ج.: نمونه. فروست : اساطیر؛ 459. کتابفروشی اسدی؛ 2. شابک : 92000 ریال: ج.3. : 964-331-268-2 وضعیت فهرست نویسی : برون سپاری. یادداشت : فهرستنویسی براساس جلد سوم، 1385. یادداشت : ص. ع. به انگلیسی: Muhammad mufid Mustowfi bafqi .Jamiil mufidi. یادداشت : کتابنامه. مندرجات : .-- ج. 3. مشتمل بر پنج مقاله و یک خاتمه موضوع : ایران -- جغرافیای تاریخی -- متون قدیمی تا قرن 14 شناسه افزوده : افشار، ایرج، 1304 - 1389. رده بندی کنگره : DSR21 /م5ج2 1300ی رده بندی دیویی : 955/0042 شماره کتابشناسی ملی : 17264 عناوین اصلی کتاب شامل: یادداشتهای پیشینه برای پژوهشهای پسینه ؛ مقدمه ؛ فهرست مطالب ؛ [مقدمه مؤلف]؛ مقاله اولی در ذکر اسکندر رومی بر سبیل اجمال و آمدن آن پادشاه عدیم المثال بعراق و فارس و قتل دارای فرمانفرمای ایران و ساختن اسکندر کثه را که اول عمارت یزد است و بزندان ذو القرنین اشتهار دارد؛ مقاله دوم در ذکر ملوک فرس از اردشیر بابکان تا «1» یزدجرد شهریار (b 01( که آخر ملوک عجم است و ساختن یزدجرد بن شاپور کثه را و موسوم به یزد کردن و هرکس چیزی بر او افزودن از ولایت و قصبه و قریه و مزارع و غیرها مفصلا تا زمان دولت اسلام ؛ مقاله سیوم در ذکر زمان دولت اسلام و حکومت بنی امیه و بنی عباس بر سبیل اجمال تا زمان سلطنت آل سلجوق ؛ مقاله چهارم در ذکر سلطنت سلطان جلال الدین ملکشاه بن الب ارسلان سلجوقی ؛ مقاله پنجم در ذکر اتابکان و تسلط آن طبقه در بلاد یزد تا زمان حکومت و فرمانفرمائی سلطان الاولیا سلطان قطب الدین علیه الرحمه و الغفران و انتهای دولت آن قوم سعادتمند؛ مقاله ششم در ذکر سلطنت سلاطین مظفریه تا طلوع رایات چاه حضرت صاحبقران امیر تیمور از افق ایران ؛ مقاله هفتم در ذکر صادرات و واقعات زمان حضرت صاحبقران گیتی ستان امیر تیمور گورکان و فرزندان آن حضرت بتخصیص در زمان سلطان سلاطین معین الحق و الدنیا و الدین شاهرخ بهادر خان تا زمان سلطنت سلطان جهانشاه و عماراتی که در یزد و بلوکات شده ؛ فهرستهای اعلام اشخاص و اماکن و کتب

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1533 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار