چهارشنبه, 06 مرداد 1395 ساعت 13:20

متن كامل كتاب مدیریت بازاریابی اثر www.modiryar.com با قابلیت های ویژه بر روی سایت [قائمیه] قرار گرفت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "تولید و مصرف" و "بازاریابی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت بازاریابی

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریدت بازاریابی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریدت بازاریابی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازاریابی عناوین اصلی کتاب شامل: کلینیک بازاریابی و تبلیغات؛ بازاریابی کیفیت جامع؛نگرش کاربردی؛ ارتباطات منسجم بازاریابی - از تاکتیک ها تا استراتژی ها؛ مصاحبه با فیلیپ کاتلر؛ نقش برنامه و بودجه در یک برنامه بازاریابی موفق؛ استفاده از مبانی روانشناسی در بازاریابی؛ مدیریت توزیع فیزیکی؛ تحول مدیریت در بازار یابی؛ مدیریت زمان در مدیریت بازار؛ بازانگاری مدیریت؛ چرا و چگونه؛ مدیران بازاریابی صدای مشتری در هیئت مدیره؛ بازاریابی، علمی عملی و عملی علمی برای بانک ها؛ مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش نیاز بازاریابی الکترونیکی؛ کارایی بازاریابی پست الکترونیک؛ به سوی بازاریابی مستقیم؛ ملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامی؛ نقش مدیریت محتوا در ارتقای بازاریابی الکترونیک؛ بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی؛ ارتباط موثر با بازار هدف؛ استراتژی رقابت در بازار بی رقیب؛ امکان سنجی بازار و موانع آن در ایران؛ بازاریابی ویروسی، حرکت سلول به سلول؛ بازاریابی جاویژه؛ فرآیند ایده تا بازار؛ ادراک محدود در بازاریابی؛ تحقیقات بازار ودلایل استفاده از آن در سازمان ها؛ عوامل کلیدی بازاریابی در فروشگاه؛ استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها؛ بازاریابی پارتیزانی؛ رازهای نا گفته بازاریابی؛ بازاریابی صنعتی؛ معماری سرویس گرا؛ راه حلی برای یکپارچه سازی زنجیره تامین؛ بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتفاء کارایی بازار؛ بازاریابی تهاجمی کلید رونق بنگاههای اقتصادی؛ بازاریابی چیست؟؛ تحقیقات بازاریابی؛ مدیریت تبلیغات؛ مدیریت بازاریابی مبتنی بر دانش؛ تأثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی؛ تجزیه و تحلیل کسب و کار؛ نقش مدیریت در تنظیم بازار؛ تکنیکهای هوش مصنوعی و ابزارهای مدلسازی درحوزه کسب وکار؛ نگرشی نوین به بازاریابی؛ تبلیغات در اینترنت؛ بازارهای تهاتری الکترونیکی رویکرد نوین اقتصادی در دهکده جهانی؛ مهم ترین استراتژی های بازاریاب های B2B؛ بازار گرائی؛ قلب بازاریابی؛ فرهنگ بازاریابی؛ بازاریابی اعتمادی؛ مدیریت ضرر؛ اصول بازاریابی تلفنی؛ عوامل شکست بازاریابی

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 997 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار