چهارشنبه, 09 تیر 1395 ساعت 10:21

امكان دسترسی به كتاب الكترونیك شیعه پاسخ می دهد اثر رضا حسینی نسب فراهم شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "پرسش و پاسخ" و "اعتقادات" و "1-شیعه امامیه" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : شیعه پاسخ می دهد

  • پدیدآورنده : رضا حسینی نسب

  • منبع اصلی (ناشر) : مشعر

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • رده بندی کنگره : BP۲۱۲/۵‌‌‬‭/ح۵۴ش۹۰۴۶ ۱۳۸۵

  • رده بندی دیویی : ‬‭۲۹۷/۴۱۷

  • شماره کتابشناسی ملی : م۸۵-۲۱۵۲۷

  • ISBN : 9645292899

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1385

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    شیعه پاسخ می دهد مشخصات کتاب: سرشناسه : حسینی نسب رضا، 1332 - عنوان قراردادی : شیعه پاسخ می دهد. عنوان و نام پدیدآور : شیعه جواب دیتی هین/ رضا حسینی نسب؛ مترجم عمران مهدی. مشخصات نشر : قم: مشعر (ع 1427ق. 2006م. 1385. مشخصات ظاهری : 324 ص. شابک : 964-529-089-9 وضعیت فهرست نویسی : فاپا (برون سپاری) یادداشت : کتابنامه به صورت زیرنویس. موضوع : شیعه -- پرسش ها و پاسخ ها موضوع : شیعه -- دفاعیه ها و ردیه ها شناسه افزوده : مهدی، عمران، مترجم شناسه افزوده : مجمع جهانی اهل بیت (ع) رده بندی کنگره : BP212/5/ح54ش9046 1385 رده بندی دیویی : 297/417 شماره کتابشناسی ملی : م85-21527 ص:1 عناوین اصلی کتاب شامل: اشاره؛ مقدمه؛ پیشگفتار؛ و عترتی صحیح است یا و سنتی؟؛ منظور از شیعه چیست؟؛ چرا علی بن ابی طالب وصی و جانشین پیامبر است؟؛ ائمه چه کسانی هستند؟؛ چرا به هنگام صلوات بر محمد، آل آن حضرت را نیز بر او عطف می کنید و می گویید: اللهم صل علی محمد و آل محمد؟؛ چرا امامان خود را معصوم می نامید؟؛ چرا در اذان أشهد أن علیا ولی الله می گویید و به ولایت علی گواهی می دهید؟؛ مهدی آل محمد کیست و چرا در انتظار آمدن وی به سر می برید؟؛ اگر شیعه حق است، چرا در اقلیت است و اکثر مسلمانان جهان، آن را نپذیرفته اند؟؛ رجعت چیست و چرا به آن اعتقاد دارید؟؛ شفاعت چیست که شما بدان معتقدید؟؛ آیا درخواست شفاعت از شفیعان واقعی، شرک است؟؛ آیا کمک خواستن از غیر خدا شرک است؟؛ آیا خواندن و صدا زدن دیگران، مستلزم پرستش آنان و شرک است؟؛ بداء چیست و چرا به آن معتقد هستید؟؛ آیا شیعه معتقد به تحریف قرآن است؟؛ نظر شیعه نسبت به صحابه چیست؟؛ مقصود از ازدواج متعه چیست و چرا شیعه آن را حلال می داند؟؛ چرا شیعیان، بر تربت سجده می کنند؟؛ چرا شیعیان به هنگام زیارت، در و دیوار حرم را می بوسند و به آنها تبرک می جویند؟؛ آیا از دیدگاه اسلام، دین از سیاست جدا نیست؟؛ چرا شیعه، فرزندان علی بن ابی طالب (حسن و حسین) را فرزندان رسول خدا می خواند؟؛ چرا شیعه، خلافت را تنصیصی می داند؟؛ آیا سوگند به غیر خدا شرک است؟؛ توسل به اولیای الهی، موجب شرک و مایه بدعت است؟؛ آیا بزرگداشت زادروز اولیای خدا، بدعت یا شرک است؟؛ چرا شیعیان، نمازهای پنجگانه را در سه نوبت می خوانند؟؛ منابع فقه شیعه چیست؟؛ آیا ابوطالب با ایمان از دنیا رفت که به زیارت او می روید؟؛ آیا در نظر شیعه جبرئیل در ابلاغ رسالت خیانت نموده و به جای علی بن ابی طالب، قرآن را بر رسول خدا نازل کرده است؟؛ ملاک تقیه چیست؟؛ در قانون اساسی جمهوری اسلامی، مذهب جعفری را به عنوان مذهب رسمی کشور دانسته اید، چرا؟؛ آیا شیعه، نماز وتر را واجب می داند؟؛ آیا عتقاد به قدرت غیبی اولیای الهی مایه شرک است؟؛ چرا مقام امامت از مقام رسالت بالاتر است؟؛ معیار تشخیص توحید از شرک چیست؟؛ پی نوشتها

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 866 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار