پنج شنبه, 03 تیر 1395 ساعت 10:09

كتاب موبایل مدیریت تجارت الکترونیکی اثر www.modiryar.com انتشار یافت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "تجارت الکترونیک" و "تجارت" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت تجارت الکترونیکی

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت تجارت الکترونیکی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت تجارت الکترونیکی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - تجارت عناوین اصلی کتاب شامل: قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک؛ مزیت رقابتی در تجارت الکترونیک؛ شرکتهای مجازی و شبکه آنها؛ جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیک؛ اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ عاملهای هوشمند در تجارت الکترونیک؛ تجارت کودکان در اینترنت؛ جهانگردی در دنیای مجازی به وسیله ناشناس؛ تسریع درآمد تجارت الکترونیک؛ ویژگی های فروشگاه های اینترنتی؛ گریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیکی؛ تجارت الکترونیکی کارت اعتباری؛ نکات مهم در تجارت الکترونیکی؛ حقوق تجارت الکترونیکی؛ حمل کالا در تجارت الکترونیک ایران؛ دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک؛ تجارت الکترونیک؛ تبلیغات بنر؛ کارایی بازاریابی پست الکترونیک؛ تجارت الکترونیک؛ گزارش نرخ تبدیل؛ انواع تجارت الکترونیک؛ ارزیابی کیفیت خدمت الکترونیک؛ لجستیک الکترونیک؛ نقش مدیریت محتوا در ارتقای بازاریابی الکترونیک؛ مدیر الکترونیک، یک الزام؛ مدیریت الکترونیکی؛ مدیریت الکترونیک؛ بیمه و تجارت الکترونیکی؛ چشم انداز دولت الکترونیکی مالزی؛ دولت الکترونیک را بیشتر بشناسیم؛ مجمع الجزایر سرگردانی؛ دلایل عدم خرید از سایت؛ تجارت الکترونیک؛ دورکاری: انقلاب فراگیر کار الکترونیکی؛ تجارت اینترنتی و شبکه ای

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 663 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار