یکشنبه, 22 شهریور 1394 ساعت 14:59

نسخه دیجیتال كتاب منظر الاولیاء ( جغرافیا ) اثر محمد کاظم بن محمد اسرار تبریزی با ویژگیهای سودمند انتشار یافت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "تراجم و زندگینامه ها (تذکره)" و "ایران" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : منظر الاولیاء ( جغرافیا )

  • پدیدآورنده : محمد کاظم بن محمد اسرار تبریزی

  • منبع اصلی (ناشر) : کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    منظر الاولیاء مشخصات کتاب: شماره مدرک کتابخانه مجلس:2-21554 سر شناسه:اسرار تبریزی ، محمد کاظم بن محمد ، 1265 -1315؟ ق. عنوان کتاب:منظر الاولیاء : در مزارات تبریز و حومه/ تالیف محمد کاظم بن محمد تبریزی ( اسرار علی شاه) ؛ تصحیح میر هاشم محدث وضعیت نشر و پخش و غیره :تهران: کتابخانه ، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، 1388. مشخصات ظاهری:317 ص.:نمونه یادداشتهای مربوط به عنوان و پدیدآور:عنوان لاتینی شده : Manzar-al-auliya یادداشتهای مربوط به کتابنامه ، واژه نامه و نمایه های داخل اثر :کتابنامه به صورت زیرنویس یادداشتهای مربوط به کتابنامه ، واژه نامه و نمایه های داخل اثر :نمایه زبان متن نوشتاری یا گفتاری و مانند آن:Per (فارسی) موضوع :مشاهیر - ایران - آذربایجان شرقی - سرگذشتنامه نام جغرافیایی به منزله موضوع:آذربایجان شرقی - سرگذشتنامه تبریز - سرگذشتنامه رده بندی کنگره:DSR2001‪/ذ525الف5 1387 شناسه افزوده:محدث ، هاشم ، 1331 - شناسه افزوده:کتابخانه ، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی محل و شماره بازیابی:کتابخانه مجلس شورای اسلامی255746 DSR2001‪ /ذ525الف5 1387 شناسگر رکورد:660633 عناوین اصلی کتاب شامل: مقدمه رسول جعفریان؛ فهرست مطالب؛ مقدّمه مصحّح؛ مقدمه مؤلف؛ روضه اول در احوالات امامزادگان عظام و سادات ذوی العز و الاحترام که در تبریز اقامت ابدی نموده اند؛ روضه دوم در بیان احوالات اولیاء الله که در این خاک پاک آسوده اند؛ روضه سیم در احوالات سلاطین کرام و وزرای ذوی الاحتشام که در نفس شهر تبریز آسوده اند؛ [104] روضه چهارم در احوالات بعضی از فحول شعرا که در این سرمنزل چشم آشنائی بسته اند؛ روضه پنجم در احوالات بعضی از اولیا که در مضافات تبریز مدفونند؛ روضه ششم؛ تصویر نسخه های خطی؛ نمایه ها

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 897 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار