شنبه, 10 مرداد 1394 ساعت 09:07

نسخه الكترونیكی و دیجیتال كتاب معناشناسی عفاف در قرآن و حدیث اثر فریده پریوند تولید شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "معارف قرآنی" و "حجاب و عفاف" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : معناشناسی عفاف در قرآن و حدیث

  • پدیدآورنده : فریده پریوند

  • منبع اصلی (ناشر) : مجهول ( بی جا ، بی نا )

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • شماره کتابشناسی ملی : ‏‌‏۱۷۲۰۰۲۳‏‏‏‏‏

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1386

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    معناشناسی عفاف در قرآن و حدیث مشخصات کتاب: شماره بازیابی : 51-44945 شماره کتابشناسی ملی : 1720023 پدیدآور : پریوند، فریده عنوان و نام پدیدآور : معناشناسی عفاف در قرآن و حدیث[پایان نامه /نگارش فریده پریوند ؛ استاد راهنما محمدباقر حجتی ؛ استاد مشاور مریم حاجی عبدالباقی. جزئیات پایان نامه و نوع درجه آن : (کارشناسی ارشد): علوم قرآن و حدیث مشخصات نشر : تهران ، 1386. مشخصات ظاهری : د، 168ورق. یادداشت : چکیده: فارسی- انگلیسی. یادداشت : کتابنامه: ص.161-167. یادداشت : پژوهش شامل موارد ذیل است: معنی و مفهوم عفاف، عفاف و اقسام آن در قرآن و حدیث، شعبه های عفت و ارتباط آن با عفاف، شرایط و زمینه های ایجاد عفاف، موانع ایجاد عفاف، آثار و پیامدهای بی عفتی در جامعه. شناسه افزوده : حجتی محمدباقر، 1311 - ، استاد راهنما شناسه افزوده : حاجی عبدالباقی، مریم، 1342 - ، استاد مشاور توصیفگر : قرآن توصیفگر : عفت معنی شناسی احادیث حیا فضایل اخلاقی 1] حجاب شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تهران شمال. دانشکده الهیات و معارف اسلامی چکیده : هدف پژوهش معنا شناسی عفاف در قرآن و حدیث است. بر این اساس به طور کلی عفاف در قرآن و حدیث در دو مفهوم به کار رفته است، یکی مفهوم عام به معنای خویشتن داری در برابر هر امر ناروا و ناپسند و مفهوم خاص به معنای پرهیز از عمل غیر ضروری است که تمایل جنسی را میان دو نفر به جز زن و شوهر به وجود آورد یا آن را تشدید کند. یعنی شعاع دایره معنایی آن را به خویشتن داری در شهوت جنسی نامشروع محدود می کنند. کلید واژه ها: حدیث، قرآن، عفاف ، حیا و حجاب. عناوین اصلی کتاب شامل: بخش اول : معنا و چگونگی حجاب؛ بخش دوم : چرا حجاب؟؛ بخش سوم : چرا بی حجابی؟؛ بخش چهارم : شیوه های برخورد با بی حجابی؛ منابع و مآخذ

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 878 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار