اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
صیغ العقود و الایقاعات و سه رساله مشخصات کتاب: سرشناسه : انصار، مرتضی بن محمدامین، ق 1281 - 1214 عنوان و نام پدیدآور : صیغ العقود و الایقاعات. و سه رساله (رضاعیه - زکات فطره - زکات مال) مطابق با فتاوی شیخ اعظم انصاری قدس سره/ تالیف محمدیوسف استرآبادی؛ تحقیق گروه تحقیق کتب و آثار شیخ اعظم انصاری مشخصات نشر : قم: مجمع الفکر الاسلامی، 1421ق. = 1379. مشخصات ظاهری : 248 ص.نمونه فروست : (مجمع الفکر الاسلامی 30) شابک : 964-5662-09-5 یادداشت : کتاب حاضر مجموعه ای از فتواهای شیخ انصاری است یادداشت : عنوان روی جلد: صیغ العقود و الایقاعات و سه رساله دیگر مطابق با فتاوی شیخ اعظم انصاری قدس سره. عنوان روی جلد : صیغ العقود و الایقاعات و سه رساله دیگر مطابق با فتاوی شیخ اعظم انصاری قدس سره. عنوان دیگر : رضاعیه عنوان دیگر : زکات فطره عنوان دیگر : زکات مال عنوان دیگر : صیغ العقود و الایقاعات و سه رساله دیگر مطابق با فتاوی شیخ اعظم انصاری قدس سره موضوع : عقود و ایقاعات موضوع : زکات موضوع : فطریه موضوع : شیر مادر (فقه) موضوع : فتواهای شیعه -- قرن ق 13 شناسه افزوده : استرآبادی، یوسف، - 1286ق. گردآورنده شناسه افزوده : کنگره جهانی بزرگداشت دویستمین سالگرد تولد شیخ انصاری (1374: قم و دزفول). گروه پژوهش آثار شیخ اعظم رده بندی کنگره : BP188/93/الف 8ص 9 1379 رده بندی دیویی : 297/342 شماره کتابشناسی ملی : م 78-12951 عناوین اصلی کتاب شامل: مقدمه؛ هذه صوره ما کتبه الشیخ أدام اللّه بقاءه الی السیّد السند آقا میر محمّد علی سلّمه اللّه تعالی؛ [مقدمۀ مرحوم استرآبادی]؛ مقدّمه کتاب؛ مقصد اوّل در بیع است؛ مقصد دوّم در بیان احکام ضروریه قرض و دین؛ مقصد سوّم در رهن است؛ مقصد چهارم در صلح است؛ مقصد پنجم در عقد ضمان است؛ مقصد ششم در حواله است؛ مقصد هفتم در کفالت است؛ مقصد هشتم در ودیعه است؛ مقصد نهم در عاریه است؛ مقصد دهم در جعاله است؛ مقصد یازدهم در اجاره است؛ مقصد دوازدهم در مزارعه است؛ مقصد سیزدهم در مساقات است؛ مقصد چهاردهم در شرکت است؛ مقصد پانزدهم در قراض و مضاربه است؛ مقصد شانزدهم در وکالت است؛ مقصد هفدهم در سبق و رمایه است؛ مقصد هجدهم در وقف است؛ مقصد نوزدهم در سکنی و رقبی و عمری است؛ مقصد بیستم در وصیّت است؛ مقصد بیست و یکم در نکاح است؛ مقصد بیست و دوم در طلاق است؛ مقصد بیست و سوّم در بیان چند امر است؛ خاتمه در خطب نکاح است